Specjalista/ka w Dziale Galerii i Wystaw – stanowisko techniczne, 1 etat

Warszawa, dnia 17.12.2024 r.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

I. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór

 Specjalista/ka w Dziale Galerii i Wystaw – stanowisko techniczne, 1 etat

II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem 

  1. Udokumentowane wykształcenie minimum średnie;
  2. Doświadczenie w montażu wystaw artystycznych.

III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem

  1. Doświadczenie we współpracy z artystami;
  2. Umiejętność pracy zespołowej;
  3. Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność ustalania priorytetów;
  4. Praktyczna znajomość obchodzenia się z dziełami sztuki takimi jak: rzeźby, obiekty przestrzenne, obrazy, a także oprawa grafik i rysunków;
  5. Umiejętność obsługi sprzętu technicznego i multimedialnego:

– znajomość i umiejętność obsługi urządzeń elektrycznych np. wiertarki, wkrętarki, wyrzynarki itp.
– obsługa sprzętu multimedialnego, w tym projektorów, monitorów, odtwarzaczy DVD itp.

  1. Umiejętność samodzielnego doboru i zakupu materiałów koniecznych do realizacji wystaw;
  2. Samodzielność w działaniu, kreatywność.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Udział w technicznej realizacji wystaw i innych form prezentacji sztuk wizualnych w Galeriach i siedzibie MIK oraz na terenie woj. mazowieckiego realizowanych przez Dział Galerii i Wystaw;
  2. Współpraca z Kuratorami Programowymi Galerii oraz kierownikiem Działu w zakresie ustalania terminów i uczestnictwo w transportach, montażach i demontażach wystaw;
  3. Dbanie o stan powierzonych dzieł sztuki;
  4. Uczestniczenie w prowadzeniu zakupów materiałów dla potrzeb Galerii i Działu, w tym monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych i wnioskowanie o ich zakup;
  5. Monitorowanie stanu sprzętu technicznego używanego w galeriach i wnioskowanie o jego konserwacje lub naprawy;
  6. Praca na wysokości, w tym posługiwanie się drabinami – montaż wystaw;
  7. Uczestniczenie w koniecznych przeglądach, porządkowaniu i inwentaryzowaniu zbiorów dzieł sztuki współczesnej.

V. Oferujemy

  1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie od 5 800 zł do 6 200 zł brutto;
  2. Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury;
  3. Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
  4. Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach;
  5. Wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie na preferencyjnych warunkach.

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne

  1. Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
    1. życiorys (CV);
    2. list motywacyjny;
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających: kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz doświadczenie w montażu wystaw artystycznych (referencje, zakres realizowanych obowiązków zbieżnych z wymaganiem, umów na realizację prac montażowych wystaw artystycznych);
  1. Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych

  1. Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Specjalista/ka w Dziale Galerii i Wystaw” należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 03.01.2025 r. (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
  2. Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
  3. Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
  4. Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.

VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

  1. Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
  2. Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury – w zakresie następujących kategorii danych osobowych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  8. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W Mazowieckim Instytucie Kultury obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych z 23 września 2024 r. Dostępna pod adresem: https://www.mik.waw.pl/akty-prawne-mik/.

Możesz dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w Procedurze, w sposób w niej opisany, o którym dowiedziałeś/aś się w związku z procesem rekrutacji.

 

  • Podpisał/a: Jacek Zieliński
  • Opublikował/a: Jacek Zieliński
  • Dokument z dnia: 17 grudnia 2024
  • Publikacja dnia: 17 grudnia 2024
Dokument oglądany: razy

Mazowiecki Instytut Kultury

realizacja: estinet.pl

Przejdź do paska narzędzi