Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy: Specjalista/ka w Dziale Galerii i Wystaw
Warszawa, dnia 27.11.2024 r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
I. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór
Specjalista/ka w Dziale Galerii i Wystaw, 1 etat
II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem
- Udokumentowane wykształcenie minimum średnie;
- Doświadczenie w technicznej realizacji projektów z obszaru sztuki (wystaw itp.).
III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem
- Mile widziane doświadczenie w realizacji i montażu wystaw w galeriach artystycznych, w tym w zakresie współpracy z artystami;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność ustalania priorytetów;
- Praktyczna znajomość obchodzenia się z dziełami sztuki takimi jak: rzeźby, obiekty przestrzenne, obrazy, a także oprawa grafik i rysunków;
- Umiejętność obsługi sprzętu technicznego i multimedialnego:
-
- znajomość i umiejętność obsługi urządzeń elektrycznych np. wiertarki, wkrętarki, wyrzynarki itp.
- obsługa sprzętu multimedialnego, w tym projektorów, monitorów, odtwarzaczy DVD itp.
- Umiejętność samodzielnego doboru i zakupu materiałów koniecznych do realizacji wystaw;
- Samodzielność w działaniu, kreatywność.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Współudział w realizacji wystaw i innych form prezentacji sztuk wizualnych w Galeriach i siedzibie MIK oraz na terenie woj. mazowieckiego realizowanych przez Dział Galerii i Wystaw;
- Współpraca z Kuratorami Programowymi Galerii oraz kierownikiem Działu w zakresie ustalania terminów i uczestnictwo w transportach, montażach i demontażach wystaw;
- Dbanie o stan powierzonych dzieł sztuki;
- Uczestniczenie w prowadzeniu zakupów materiałów dla potrzeb Galerii i Działu, w tym monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych i wnioskowanie o ich zakup;
- Monitorowanie stanu sprzętu technicznego używanego w galeriach i wnioskowanie o jego konserwacje lub naprawy;
- Praca na wysokości, w tym posługiwanie się drabinami – montaż wystaw;
- Uczestniczenie w koniecznych przeglądach, porządkowaniu i inwentaryzowaniu zbiorów dzieł sztuki współczesnej.
V. Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie od 5 800 zł do 6 200 zł brutto;
- Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury;
- Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
- Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach;
- Wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie na preferencyjnych warunkach.
VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne
- Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz doświadczenie w technicznej realizacji projektów z obszaru sztuki.
- Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Specjalista/ka w Dziale Galerii i Wystaw” należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 10.12.2024 r. (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
- Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
- Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.
VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
- Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury – w zakresie następujących kategorii danych osobowych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
- Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W Mazowieckim Instytucie Kultury obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych z 23 września 2024 r. Dostępna pod adresem: https://www.mik.waw.pl/akty-prawne-mik/.
Możesz dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w Procedurze, w sposób w niej opisany, o którym dowiedziałeś/aś się w związku z procesem rekrutacji.
- Podpisał/a: Jacek Zieliński
- Opublikował/a: Jacek Zieliński
- Dokument z dnia: 27 listopada 2024
- Publikacja dnia: 27 listopada 2024