Praca na zastępstwo: Specjalista w Dziale Administracyjno – Inwestycyjnym
Warszawa, 02.02.2024 r.
Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy
Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12
INFORMUJE O WOLNYM STANOWISKU PRACY NA ZASTĘPSTWO
I. Określenie stanowiska, którego dotyczy ogłoszenie:
Specjalista w Dziale Administracyjno – Inwestycyjnym, 1 etat
II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie minimum średnie.
III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:
- Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych;
- Szkolenia z zakresu bhp, realizacji procesu budowlanego, zamówień publicznych, finansów poświadczone odpowiednimi zaświadczeniami, świadectwami lub dyplomami;
- Biegła obsługa komputera – praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- Znajomość przepisów zamówień publicznych;
- Umiejętność organizacji pracy;
- Umiejętność pracy w zespole.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku m.in.:
- Realizowanie bieżących zakupów na potrzeby działalności MIK i potrzeby administracyjne oraz opisywanie faktur w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi procedurami dotyczącymi zamówień publicznych;
- Realizowanie zamówień artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz opisywanie faktur w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi procedurami dotyczącymi zamówień publicznych;
- Realizowanie zamówień artykułów spożywczych oraz opisywanie faktur w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi procedurami dotyczącymi zamówień publicznych;
- Prowadzenie rejestru oraz realizacja zadań wynikających z zapisów obowiązującego Zarządzenia Dyrektora MIK w zakresie procedury dotyczącej użytkowania pieczątek w MIK;
- Realizowanie zamówień dotyczących zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz opisywanie faktur w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi procedurami dotyczącymi zamówień publicznych wraz z prowadzeniem ewidencji;
- Pomoc w oznaczaniu mienia Mazowieckiego Instytutu Kultury zgodnie z elektroniczną ewidencją środków trwałych poprzez naklejanie etykiet wydrukowanych na drukarce;
- Realizacja zadań w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym przygotowanie Deklaracji D-N zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Sporządzanie na potrzeby Działu Administracyjno-Inwestycyjnego: pism, notatek służbowych, protokołów, zleceń, zamówień zgodnie z dyspozycją przełożonych;
- Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, prowadzenie ewidencji, prowadzenie rejestrów i zestawień na potrzeby działu oraz wymaganych przepisami prawa związanymi z zakresem zadań Działu Administracyjno – Inwestycyjnego.
- Inne czynności administracyjne wynikające z bieżących spraw Instytutu oraz Działu, w tym wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami;
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego MIK zgodnie z przepisami prawa.
V. Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie 5000 zł brutto.
- Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach.
- Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach.
- Wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie na preferencyjnych warunkach.
VI. Dokumenty aplikacyjne
- Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
-
- życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie;
- Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ogłoszeniem o pracę w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Ogłoszenie na wolne stanowisko pracy na zastępstwo – Specjalista w Dziale Administracyjno – Inwestycyjnym” należy dostarczyć osobiście do Działu Organizacyjnego albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 15.02.2024 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do MIK).
- Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
- Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata do pracy.
VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
- Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
- Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podpisał/a: Jacek Zieliński
- Opublikował/a: Jacek Zieliński
- Dokument z dnia: 2 lutego 2024
- Publikacja dnia: 16 lutego 2024