Główny Specjalista ds. płac i finansów
Warszawa, dnia 13.07.2022 R.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, wpisany do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK 34/12
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
I. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór:
Główny Specjalista ds. płac i finansów
II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczne,
- Minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. płac,
- Bardzo dobra praktyczna znajomość obowiązujących przepisów prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych,
- Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych (preferowany moduł Płace Systemu Zarządzania Symfonia) oraz programu Płatnik,
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Samodzielność, systematyczność, obowiązkowość, komunikatywność,
- Umiejętność organizacji pracy,
- Umiejętności analitycznego myślenia,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
- Umiejętność formułowania dokumentów administracyjnych,
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Wysoka kultura osobista,
- Mile widziana praca w instytucji kultury.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Samodzielne naliczania wynagrodzeń w oparciu o stosowne przepisy prawa i regulaminu wynagradzania; sporządzanie list płac,
- Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilno-prawnych;
- Rozliczanie świadczeń socjalnych dla pracowników,
- Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym przygotowanie rocznych deklaracji PIT-11,
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi, w tym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji ZUS,
- Obsługę systemu kadrowo-płacowego w zakresie płac oraz programu Płatnik, PUE ZUS,
- Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości,
- Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników,
- Współpracę z administracją skarbową, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi właściwymi instytucjami,
- Bieżące monitorowanie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych oraz ich wdrażanie,
- Obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych: ewidencja, naliczanie oraz terminowe odprowadzanie wpłat na PPK do instytucji finansowej,
- Przygotowywanie zaświadczeń RP-7.
- Kontrolę pod względem formalno – rachunkowym dokumentów finansowych do zapłaty oraz sporządzanie przelewów bankowych,
- Rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych.
V. Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem miesięcznym brutto w kwocie od 5 500,00 do 6 000,00 zł plus dodatek stażowy zgodnie z obowiązującym regulaminem wynagradzania – wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji,
- Pracę od poniedziałku do piątku,
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- Pracę w miłej atmosferze,
- Świadczenia z funduszu socjalnego.
VI. Dokumenty aplikacyjne
- Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie;
- Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Główny Specjalista ds. Plac i finansów” należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 8 sierpnia 2022 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
- Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
- Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.
VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
- Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: z.klepacki@fox-consulting.pl.
Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury – w zakresie następujących kategorii danych osobowych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
- Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podpisał/a: Jacek Zieliński
- Opublikował/a: Jacek Zieliński
- Dokument z dnia: 30 czerwca 2022
- Publikacja dnia: 11 sierpnia 2022