Główny/a Specjalista/ka ds. Marketingu i Promocji
I. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór:
Główny/a Specjalista/ka ds. Marketingu i Promocji
1 etat
II. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:
- Udokumentowane wykształcenie wyższe;
- Udokumentowany co najmniej 5 letni staż pracy;
- Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność pisania tekstów (tzw. „lekkie pióro”) oraz redakcji tekstów zgodnie z zasadami języka polskiego.
III. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:
- Udokumentowany staż pracy w instytucji kultury.
- Praktyczna wiedza w obszarach PR, promocji, planowania mediów i komunikacji.
- Doświadczenie współpracy z redakcjami z dziedziny kultury
- Preferowane wykształcenie wyższe (magisterskie) kierunki studiów: dziennikarstwo, filologia polska, marketing i zarządzanie lub kierunki pokrewne;
- Umiejętność korekty tekstów zgodnie z zasadami języka polskiego;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zadania związane z wykonywaniem czynności z zakresu koordynacji i realizacji działań promocyjnych i marketingowych, w tym m.in.:
- Kontakt z pracownikami innych działów i pozyskiwanie materiałów na temat bieżących wydarzeń;
- Redakcja informacji prasowych i tekstów na potrzeby strony internetowej, druków ulotnych i innych;
- Korekta zgodnie z zasadami języka polskiego tekstów informacyjnych dotyczących wydarzeń w MIK, korekta tekstów na potrzeby druków ulotnych i innych;
- Kontakt ze stałymi partnerami mediowymi i dziennikarzami oraz pozyskiwanie nowych;
- Obsługa aplikacji do prowadzenia biura prasowego oraz kontakt z dziennikarzami (Prowly);
- Realizacja strategii promocyjnej i komunikacyjnej oraz prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych;
- Współprowadzenie profili MIK w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YT);
- Rekomendowanie oraz wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie promocji MIK;
- Przygotowywanie raportów, prezentacji itp.
V. Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem zasadniczym miesięcznym w kwocie 6 000 zł brutto.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji.
- Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury.
- Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach.
- Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach.
- Możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu.
- Bezpłatne wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie.
VI. Dokumenty aplikacyjne
- Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz staż pracy;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie;
- Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Główny/a Specjalista/ka ds. Marketingu i Promocji” należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 21 marca 2023 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
- Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
- Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.
VIII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej „administratorem”).
- Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
- Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę – przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podpisał/a: Jacek Zieliński
- Opublikował/a: webdev
- Dokument z dnia: 7 marca 2023
- Publikacja dnia: 29 marca 2023